Járóbeteg szakorvosi ellátás Oroszlányban a múlt század ötvenes éveitől a „piactéri rendelőként” emlegetett épületben, majd ehhez kapcsolódóan egyéb alkalmi helyszíneken működött.
1982-ben adták át a Szakrendelő Alkotmány úti épületét, ez időponttól működik önálló intézményként.
2002-2003-ban történt nagy rekonstrukció után az intézet Alkotmány úti épületében koncentráltan járó beteg szakellátás, néhány vállalt alapellátási feladat mellett, a Bányász krt. 2 sz. alatti telephelyen 2003 októbere óta krónikus fekvőbeteg ellátás folyik.
A járó beteg szakellátás és egyéb ellátásaink a város központjában, a „körforgalomból” is jól látható helyen, a környék domináns jellegét meghatározó épületben történik Alkotmány út 2 címen.
Megbízott Főigazgató: Dr. Mézesné Dr. Lőrinczi Enikő
Gazdasági pénzügyi csoportvezető: Lázár Éva
Információt és/vagy előjegyzési időpontot |
|
Nyitvatartása: | Hétfőtől Csütörtökig 7:00 - 15:30 Pénteken 7:00 - 14:30 |
Tisztelt Betegek!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Járó-beteg szakellátó szolgáltatások fejlesztési pályázat keretein belül (EFOP-2.2.19-17-2017-00093). építészeti kivitelezési munkák kezdődnek a szakrendelő épületében, melyek várhatóan nyár közepéig fognak tartani.
Igyekszünk a betegellátás zavartalanságát biztosítani a munkálatok ideje alatt.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Dr. Varju János
főigazgató
Többen érdeklődnek az felől, hogy az EESzT-ben (Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér), hol és hogyan tudják megnézni az egészségügyi adataikat.
Minden információ megtalálható ezzel kapcsolatban: EESzT Lakossági Portál
Aki rendelkezik ügyfélkapus regisztrációval (és ismeri a bejelentkezéshez szükséges adatokat), a következő címről tud bejelentkezni a felületre ahol láthatja a felhőben fent lévő egészségügyi adatait:
Tisztelt Betegek!
Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendeletére (GDPR) 2018.Június 4. napjától kezdődően az egészségügyi szolgáltatást igénybevevők részére leleteket vagy más egészségügyi dokumentumokat kizárólag az érintettnek, szeméyazonosság igazolására alkalmas okmány (személyi igazolvány, útlevél, jogosítvány) vagy TAJ kártya ellenében adható át.
Más személynek teljes bizonyító erővel rendelkezp meghatalmazás ellenében adható ki.
Meghatalmazás minta letölthető az alábbi linkről:
ELŐZETES TÁJÉKOZTATÁS
befizetések teljesítési lehetőségeiről
Az Oroszlányi Szakorvosi és Ápolási Intézet nevében tájékoztatom Tisztelt betegeinket, hogy augusztus hónapjában a Szakrendelőben a térítési díj ellenében végzett egészségügyi szolgáltatási díjak befizetésére BANKKÁRTYA terminál kerül telepítésre. Örömmel értesítem Önöket, hogy 2017. augusztus 1. napjától kezdődően bankkártyával történő fizetés lehetősége nyílik meg minden befizetésre kötelezett beteg számára.
Ezzel egy időben felhívom figyelmüket, hogy a készpénzben történő fizetésre már nem lesz mód. Aki bankkártyával nem tudja rendezni a térítendő összeget, az csekket kap melynek befizetése után természetesen (ahogy minden más esetben is) számlát állítunk ki.
KÖSZÖNÖM MEGÉRTÉSÜKET!
Oroszlány, 2017. június 26.
Dr. Varju János főigazgató
Intézményünk területileg illetékes betegjogi képviselője:
Dr. Borbély Emőke
betegjogi képviselő
Tel.: +36 20 489 9554
melyen elérhető hétfőtől-csütörtökig 08:00 – 16:30 óra között, pénteken 08:00 – 14:00 óra között
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fogadóóra időpontja: telefonon előre egyeztetett időpontban
Fogadóóra helye: Szent Borbála Kórház Tatabánya, Dózsa György út 77.
A JOGVÉDELMI KÉPVISELŐ AZ INTEGRÁLT JOGVÉDELMI SZOLGÁLAT (IJSZ) MUNKATÁRSA, AZ EGÉSZSÉGÜGYI INTÉZMÉNYTŐL FÜGGETLEN SZEMÉLY